BIG GIRL, BE COOL AND SMILE , ALWAYS LOOK WHAT YOU HAVE , NEVER LOOK WHAT YOU HAVE LOSTTT.

.: BERSILIH GANTI :.

Daisypath Anniversary tickers

.: LAGU KU UNTUKMU :.




salam semua , sorry lame ta update belog. banyak lak keje kat ofis nie. sumpah wei dh dua minggu aku ta cukop tido. tah laaa. banyak benda na kena fikir n buat. hmm ape ape pon aku kena kuat. kena bg sokongan. sbb ni yang aku nak. hehehe. semalam aku kuar lagi. lepas settle keje aku, gi rawang then survey barang studio lagi then gi bb. actually smlm aku puase. last puase ganti. hehehe. alhamdulillah. akhir nye dapat aku sempurna kan jugak. pastu semalam kebetulan bestie aku min na jumpe. so kitaorg deal jumpa kat kl je sekali lepak je time aku buka puase . then ngam ngam kul 7lebih aku pon duk kat tepi kedai mamak tu. da lah aku lapar gile, order laa kuew tiaw goreng. min ta makan. boy lak order nasi goreng ayam. hmm mula mula makan ase sedap laa. then  bila dah sejuk baru aku ase kuew tiaw aku tawar. spoil terus mood na makan. hahaha. kesudahan nye kami makan ta abes. na buat mcm mane, bukan membazir tp mmg da ta sedap. then lepas borak borak kitaorang lepak kt kedai seberang lak. hahaha. min na makan kerabu mangga pulak dah kat hainan chicken rice. then lepak laa lagi skali. tggu membe min sampai. huhuhu. borak nye borak ta sedar na kul 10 dah.tepat kul 10 kitaorang gerak balek dah. min balek ke cheras, aku plak arah ke rawang. huh! siyes ly ngantok gile smlm penat. nasib hari ni keje ta banyak. heheh. dapat laa rest kan otak nie. hahaha. ok lah geng. nak balek dah nie. nnt kalau aku free aku update lagi k. bye all, takecare. salam :)