BIG GIRL, BE COOL AND SMILE , ALWAYS LOOK WHAT YOU HAVE , NEVER LOOK WHAT YOU HAVE LOSTTT.

.: BERSILIH GANTI :.

Daisypath Anniversary tickers

.: LAGU KU UNTUKMU :.




penat berjalan

salam, korang sehat ta ? aku nie penat penat penat. hehehe mane ta nye hari ni satu hari berjalan , dgn keje nye lagi pastu gi survey barang studio lagi. ya allah lenguh nye kaki aku, nasib aku ta drive gi survey barang studio kat cheras. lepas tgk barang barang studio , jalan gi pertama complex pulak. fuh. dah bertahun tahun ta g sane, banyak yang dah berubah kota kl nie. hehehe. mmg laa aku duk kl tapi mane de mase nak gi jalan petang petang kt kl. mesti korang pelik kan aku buat ape. actually aku tolong tolong je carikan barang studio. baru aku faham mcm mana nak mulakan bisnes. tengok org kat lua sane senang je meniaga. tapi disebalik nye hanye kite merasa je tau. mmg susah . dengan perlu kan byk masa lagi , kena ade contact no. kalau ta mmg susa lah na menapak. dalam masa yang singkat ni aku byk belajar benda yang baru. contoh nye kesabaran dan comunication, benda ni semua penting. aku amek kan ni sebagai pengalaman. dari situ aku boleh belajar untuk majukan diri aku. kot kot aku lak yang na buka bisnes. hahaha. tapi tatau lah bisnes ape sbb keje yang sedia ade ni pon aku ta beres kan lagi.. hehehehe. hari ni berjalan, petang dapat makan. normal ah tu. bilaa dah jalan mane na ingt makan, sementara na tunggu jalan ta jammed, aku ngn boy gi laa tasik perdana jap. hirup udara petang. dan dan mase tu baru lepas hujan , bau bunga pon wangi je. segar idung aku. huh! sambil tggu boy shoot pic , aku lepak lepak duduk sambil tgk orang. aku ta pandai shoot, tapi kalau suka suka tu boleh laa.. aku na masuk pic dalam belog pon taleh. sbb aku bukan snap pic bunge2 pon td. jam kul 7.30 dah nak magrib baru gerak balek. nasib jln ta jammed. pastu singgah ke tesco rawang lak. beli barang keperluan sikit td. huh penat.. hari nie memang keja gile dari pj-rawang-cheras-kl-rawang. huh. kesudahan nye aku sampai uma around 11. nak tido ZZZzzZZZ. penat. jumpa lagi geng :) byeeeeeeee