BIG GIRL, BE COOL AND SMILE , ALWAYS LOOK WHAT YOU HAVE , NEVER LOOK WHAT YOU HAVE LOSTTT.

.: BERSILIH GANTI :.

Daisypath Anniversary tickers

.: LAGU KU UNTUKMU :.




makan makan dan makan

salam semua , sorry lama ta update belog, actually aku busy sgt dengan keje lagi dengan wedding membe membe lagi. haishhh! oklah hari ahad lepas aku di celebrate lagi skali dengan family aku. tapi kali ni ta suprise laa sebab kami same same siapkan makanan nie. biase biase je makanan , lagipon just adik beradik je yang ade. so kami lebih kepada fast food. hehehe. actually nak buat bbq, tapi disebabkan tengahari nye makanan mane laa sesuai na buat bbq, so kami masak di dapur je. penat nye bukan maen laaa. dari pukul 10pg sampai kul 2ptg baru siap. huh! dgn perot nye lapar. siap siap je makanan sume terbongkang tido. hahahaa. lagi lagi abang abang aku. tapi takpela atleast dah lame kami ta berkumpul mcm nie. malam ahad tu jugak aku pegi rawang , hehehe. abg belanje makan lepas abes keje kat rawang, lepas lepak lepak dgn abg ngn boy, dalam kul 2 mcm tu baru gerak balek hmm satu hari tu aku asek makan je, hehehe. alhamdulillah bday aku kali nie lebih meriah daripada tahun lepas lepas.oklah kat bawah nie aku ade upload pic kami masak haritu, perghhh air tangan mama memang terbaekla, korang mesti terliur. hehehe. oklah geng, bye, salamm

 garlic potato parsley

 baked rice

 baked rice, coleslaw , garlic potato parsley,
kambing panggang , nyum nyummmm!

   taraaaaaaaaaaaaa. nak resepi tak?