BIG GIRL, BE COOL AND SMILE , ALWAYS LOOK WHAT YOU HAVE , NEVER LOOK WHAT YOU HAVE LOSTTT.

.: BERSILIH GANTI :.

Daisypath Anniversary tickers

.: LAGU KU UNTUKMU :.




luahan hati ku

disaat saye harus melepaskan awak pergi,
saya tau saya akan menangis,
saya tau saya akan terluka,
saya tau saya akan sukar lupakan awak,
tapi saya harus melepaskan awak,
sebab awak takkan jadi milik saya,
saya hanya berdoa berharap awak akan bahagia tanpa saya selepas ini,
saya akan tetap mengingati semuanya tiap detik kita luangkan bersama,
awak nak tau kenapa saya jadi macam nie,
SEBAB........
sebab saya menyayangi awak,
sebab awak pernah ciptakan kenangan2 yang indah dan sedih buat saya.
biarpun saya dimaki, dihina oleh awak 
tapi saya tetap sayangkan awak dan sentiasa memikir kan tentang diri awak,
tiap kali saya terjaga drpd tido,
saya akan cari dan tengok hp saya.
kalau kalau ade msj atau call dr awak,
dua tahun wak kita kita jalani hidup bersama,
macam awk selalu ckp dua tahun awak buang masa 
dari awak tamat sampai la awak bekerja skunk,
sy tetap nak tgk awak berjaya walaupun hati sy disakiti
sy tetap support awak kerana itu ikrar janji kita dulu.
saya nak awak tau. 
yang saya takkan lupakan awak,
andai satu hari nnt ditakdirkan awk bertemu jodoh dgn gadis yang awak idamkan, 
saya akan doakan awak bahgia ke anak cucu,
tiada dendam antara kita.
maafkan saya kerna pernah dan terlalu menyayangi awak. 
dan saya mengaku sehingga skunk saya tak dapat lupakan awak.
TAPI....
awak jangan risau, insyallah saya akan berusaha lupa kan awak sedikit demi sedikit,
demi kebaikan kita berdua.
adat pepatah ada mengatakan, patah tumbuh hilang berganti,
tapi bagi saya, 
walaupun ia tumbuh lagi sekali ia ta mungkin same mcm awak,
kerana awak adalah awak, 
Maafkan saya sekali lagi awak ...........

Ini lah luahan hati aku, dengan spontan aku buat , then aku bg semua orang dengar dlm room cf, actually tade fikir na menang pon , sbab ni just utk meluahkan ape yang terbuku dalam hati aku :)