BIG GIRL, BE COOL AND SMILE , ALWAYS LOOK WHAT YOU HAVE , NEVER LOOK WHAT YOU HAVE LOSTTT.

.: BERSILIH GANTI :.

Daisypath Anniversary tickers

.: LAGU KU UNTUKMU :.




berakhir suda

semua nye telah berakhir, tade ape lagi yang boleh aku buat untuk kau ,sesungguhnya
kebenaran itu memang menyakitkan, sangat menyakitkan sehingga aku terpaksa berpura pura gembira di hadapan semua orang sekeliling aku, cukup laa aku disakiti. skunk nie aku tanak hidup dalam dunia mimpi yang penuh dengan drama , aku bagaikan tiang , bagaikan sampah , bagaikan bola , bagaikan tin kosong , dan macam macam lagi lah. melihat kau bersama dengan si A, si B, si C dan yang lain lain membuat aku berasa bodoh bila teringat kan pengorbanan yang telah aku lakukan pada kau. Sedikit pun tak bermakna bagi kau. Kau anggap aku sebagai tempat bergantung harapan. elok sungguh perangai kamu wahai sang lelaki. Jikalau aku tahu ini akan terjadi, suda tentu dari dulu lagi aku akan jauhkan diri kau. 3tahun aku persia siakan hidup aku dan segala gala nye yang ade di depan mata aku hanye kerana kau. Hanye kerana atas rasa sayang, aku sanggup buat ape sahaja demi kau. Betapa bodoh nye akuuuuuuu!! Dulu aku anggap dialah permata yang aku cari, dia lah semangat aku, sehingga apa sahaja yang aku buat semua betujuan dan berpandukan dia. Skunk ni semua dah terjadi. Apa yang tinggal adalah satu luka. Luka yang sangat dalam. Amat dalammm. Hanye aku yang merasa keperitan, kepedihan, kesakitan nye. Sedar lah , kecantikan paras rupa bukan lah segala galanye, Kemewahan yang ada bukan kekal selama lame nye, Kebijaksanaan yang tercipta haruslah digunakan sebaiknye. Hargailah dengan sebaek baek nye.. Sesunguh nya, yang pergi tak kan kembali lagi buat kali kedua. Ini adalah perasaan aku kawan kawan,korang boleh melihat dengan mata, merasa dengan hati , semoga korang faham ape yang aku sampaikan, salammm :)