BIG GIRL, BE COOL AND SMILE , ALWAYS LOOK WHAT YOU HAVE , NEVER LOOK WHAT YOU HAVE LOSTTT.

.: BERSILIH GANTI :.

Daisypath Anniversary tickers

.: LAGU KU UNTUKMU :.




bai bai to him *end

salam semua, hari nie terjadi sekali lagi kenangan pahit buat kali ketiga, memang aku da agak dlm mase terdekat ni jugak benda ni akan terjadi. skunk ni perasaan aku bercampur baur, semua nye ade, bersalah , marah , benci , geram. na berpatah balek memang da ta boleh, na ke tanak aku kena terima semua nie. ni risiko yang patut aku hadap. sepanjang perjalanan balek td, aku menangis dalam kereta. mencurah curah air mata aku jatuh. dah berulang kali aku bertanye sebelom nie, baek pegi sebelum bercuti dan balek bercuti.  ade ape ape masalah dengan aku, tetap tanak mengaku , ade pape sorok belakang aku , pun ta mengaku jugak. akhir nye aku dah dapat jawapan nye sendiri, memang saket dan pedih bila mendengar dari mulot orang laen berbanding tuan nye sendiri, tp bukan aku ta pernah tanye, cuma ta pernah na mengaku . so aku amek keputusan untuk siasat sendiri.  then bila aku dapat tau , aku sangat kecewaaaaaaaaaaaa ! ta sangke kwn yang telah ku anggap macam famili aku sendri telah bercerita kisah silam aku pada orang laen . selame ni aku ta pernah berkira ngan dia, sbb aku dah anggap dia mcm adik beradek aku sendiri, tapi bila jadi mcm ni, aku jadi marah dan benci. perlu ke jadikan aku topik sebagai bahan bualan kau dengan orang laen!!! kalau sesape berada di tempat aku, mesti rase ape yang aku rase, mcm tu jugak kau. bila kau dapat tau aku bercerita tentang kesah kau. kau rase saket hati. tapi hakikat nye hanye tuhan aku dan dia je yang tahu betul atau ta ape yang aku ceritakan tu. 3 tahun aku bersame dengan kau, penuh dengan suka duka dan pahit manis , akhir nye terlerai mcm tu je , kau yang mintak benda ni terputus, sedangkan aku masih perlukan penjelasan sebelum membuat keputusan dan mengatakan sesuatu. aku tau, bukan seorang dua yang suka tgk aku ngan kau bergaduh, ramai kan termasuk la ex2 kau. dari dulu lagi memang dorang na tgk jadi mcm nie, now akhir nye plan mereka semua berjaya. tq for everything to him and tq pada stalker stalker yang berusaha keras untuk menjatuhkan tali persahabatan kami .
syabas kayh kawan kawan yang bernama STALKER!