BIG GIRL, BE COOL AND SMILE , ALWAYS LOOK WHAT YOU HAVE , NEVER LOOK WHAT YOU HAVE LOSTTT.

.: BERSILIH GANTI :.

Daisypath Anniversary tickers

.: LAGU KU UNTUKMU :.




zero, nothing , clear, no caption

Time goes by, slowly fade away from the past, its just a nightmare, it okay, wake up ziera ,wake up!! ya allah
hmm. perit nye hidup tanpe dia, yang pernah menjadi sahabat susa senang aku. rase macam kehilangan separuh badan aku . itulah yang aku rase , dan itulah yang perlu aku terima , na buat macam mane lagi, sekelip mata suasana dalam hidup aku berubah, jadi KOSONG! terngiang ngiang lagi perkataan kesat yang terkeluar dari mulut dia. skunk ni hanye lagu lagu dan kenangan yang jadi peneman aku, yang buat aku sedih lagi bila mengenangkan kenangan kami berdua mase pegi bercuti baru nie. aku cuba jadi kuat, aku cuba tanak menangis, tapi entah laa. kadang kadang aku berjaye ta ingat die, tapi bila aku duduk sorang sorang, aku terfikir dan mesti teringat, suatu mase dulu dia pernah mintak aku jangan tinggalkan dia walau ape pun terjadi termasukla walaupun kami bergaduh. time tu kami same same menanges dan gengam erat tangan masing masing. automatic air mata aku takan benti bila ingat saat tu. sayu sangat. terlalu banyak kenangan aku dan dia. dia lah kawan, teman gado, abang, adik, sahabat, musuh dan tukang kritik aku dan yang paling penting dia la semangat aku selama nie, dia penguat semangat aku dalam ape jua perkara yang aku lakukan. takan ade sesiapa dapat gantikan tempat dia. maybe ade hikmah di sebalik semua nie. aku redha kalau ini yang ditakdirkan untuk kami. 

261008*100611
-MNAAR-