BIG GIRL, BE COOL AND SMILE , ALWAYS LOOK WHAT YOU HAVE , NEVER LOOK WHAT YOU HAVE LOSTTT.

.: BERSILIH GANTI :.

Daisypath Anniversary tickers

.: LAGU KU UNTUKMU :.




ta sanggop bertahan lagi

salam semua,
hari nie aku rase lemah satu badan, tatau laa nape. mcm ade benda yang ta kena je. satu hari aku tido semata mata na lupakan masalah yang aku ada. aku tatau laa brape lama lagi aku patot simpan ape yang aku buat nie. aku tau lambat laun mereka akan tau jugak. tapi aku nak berpatah balik dah ta bole , aku redha je bila semua ni berlaku. aku tau aku bertindak mcm orang bodo. tapi kenapa dia sanggup tipu aku lagi, dia dah janji takan menipu aku, aku bukan minta disimpati tapi aku just na kejujuran . sape sape pon dlm persahabatan mau kan kejujuran dan keikhlasan, selame nie aku telan kan ape yang ku rase. tapi tahap kesabaran manusia ade batas batas nye. entah laa, tatau laa na cakap mcm mane lagi, aku paling kecewa dengan dia, sebab dia adalah orang yang paling rapat dengan aku dalam tempoh kami kenal. aku ta mintak duet atau perhatian, cukuplah sekadar kejujuran dan menghargai. susah  sangat eh.. laen manusia laen ragam. aku berserah padaNya. semoga benda ni cepat cepat selesai, amin