BIG GIRL, BE COOL AND SMILE , ALWAYS LOOK WHAT YOU HAVE , NEVER LOOK WHAT YOU HAVE LOSTTT.

.: BERSILIH GANTI :.

Daisypath Anniversary tickers

.: LAGU KU UNTUKMU :.




tade kena mengena dgn kau

salam semua , esok aku dah mulaa keja balek, cuti seminggu nie just habiskan kat umah dgn family n lappy aku je. bukan aku tanak kua ngan korang tapi , aku na bersendirian. kusot laa wei, banyak hal na kena pikir. oklah korang tgk kan entry atas nie. actually aku tujukan kat someone. name nye biarlah aku ta payah sebut, aku pasti org yang aku maksudkan ni tau yg entry ni memang khas untuk die. aku diam je bilaa kau mula tulis status kat ym macam macam, aku ta usik kau pon k , tp aku tau kau tujukan kat aku, mulanye aku mmg malas na amek port lagi and bersuare, sejak last yang kau anta offline mesej tu. aku da malas na amek port lagi tapi aku rase kau perlukan sesuatu untuk paham ape maksudnye "semua yg terjadi tade kena mengena dgn kau" , kau pun dah tau kan yang aku ngan die da gduh. walaupun kami gaduh ni bukan punca dari kau. , tapi aku pasti kau suka dgn ape yang jadi skunk. tapi tape lah, aku pon malas na melalak then pening pening pikir hal nie lagi, kau boleh teruskan dengan niat suci kau tu dengan jage die elok elok. cukop la sekali aku kena dengan game tarik tali korang nie, bila kau tade , aku spent time dgn die, bila aku tade , kau plak spent time dgn die, hmm mcm kelakar pon ade, kau jugak perempuan , dan kau jugak punya hati ngan perasaan , satu hari nnt kau akan faham ape yang aku rase .OK lah aku tade dendam ngan kau, walaupun aku kenal kau dalam jangka masa yang pendek, seriously aku ta kesa dengan ape yang kau na buat dlm life kau dgn die. past is past. sorry to say laa kalau bahse aku kasar. tapi yang penting aku da tanak ade dlm drama berepisod yang ta berkesudahan nie. hope kau faham and ini adalah last entry aku tulis about kau, aku da tutup buku lame, so takesah la sape gembira sape terluka. yang penting DIA diatas tahu kebenaran nye .


p/s : antara aku dengan kau , tade gaduh oke. 
lagi pon malu laa gaduh mcm nie, 
so kalau kau na teruskan, kau gaduh sorang sorang ,
aku teruskan dengan life aku, kau dengan life kau ,
oke bai , tq