BIG GIRL, BE COOL AND SMILE , ALWAYS LOOK WHAT YOU HAVE , NEVER LOOK WHAT YOU HAVE LOSTTT.

.: BERSILIH GANTI :.

Daisypath Anniversary tickers

.: LAGU KU UNTUKMU :.




permulaan

salam semua, hari nie penat sangat , maklum laa baru masuk ofis kan. so keje banyak yg tergendala. ikotkan hati na sambung cuti alek. mood hari ni masuk keje mcm biase je. cuma aku terharu sbb ade pulak dorang buat majlis menyambut kepulangan aku. hahahaha. maklum lahh. bercuti lame kte kan ,tu pon semata mata na habiskan cuti tahunan tahun lepas. tp yang peliknye ade lagi cuti aku. hari ni tade yang menarek sangat pon .pegi keje balek keje. then berborak dgn syazzzz. buat mase nie die laa yang paling rapat ngn aku, korang na tau cite taa. smlm mase aku nga buat keje ofis sambil online cf n  dengar lagu , tibe tibe air mata aku mengalir. aku pun tatau laaa nape tibe tibe aku boleh teringat balek benda tu. benda tu datang sendiri. lame jugak laa aku menangis, then bile aku webbie dgn syazzz, die tgk mata aku merahhhh . bila die tanye knape sbb aku nanges makin mengalir laa air mata aku.  naseb die ade semalam tenangkan aku walaupun die tatau kenape motif aku menangis.. lepas je aku cool cket die wat lawak ngek die pastu aku pon oke mcm biase. tipu laa kalau aku cakap yang aku boleh lupe semua yang jadi sekelip mata, amek mase kot geng. tiap kali na tido mesti aku terbayang bayang . hmm .. ape ape pon aku hargai sangat sangat ade orang di sekeliling aku bg semangat. now aku da bole bezakan yang mane kawan , yang mane sahabat and yang mane lawan, kali nie aku takan bagi orang pijak kepala aku sesuka hati dan pergunakan aku. aku percaya pade hukum karma. biarlah skunk nie aku dihina dan dikeji atau diketawakan, kebenaran pasti terbongkar. insyaallah. okelah geng, stop sampai cnie je kayh. nnt aku update lagi. takecare, bai bai geng.

renung renungkan :


- KAWAN IBARAT LEBAH HABIS MADU SEPAH DIBUANG
- KAWAN UMPAMA BUNGA ROS CANTIK DIPANDANG,SAKIT DIPEGANG
- KAWAN SEPERTI AIR YG MENGALIR TANPA ADA HENTINYA 
- KAWAN BAK BULAN DIPUJA  DAN DISANJUNGI,