BIG GIRL, BE COOL AND SMILE , ALWAYS LOOK WHAT YOU HAVE , NEVER LOOK WHAT YOU HAVE LOSTTT.

.: BERSILIH GANTI :.

Daisypath Anniversary tickers

.: LAGU KU UNTUKMU :.




si dalang yang berjaya

salam semua , korang nak tau ta akhir nye aku da dapat jawapan atas semua teka teki ni. aku ade kenal sorang member pmpn melalui alam CF , dan boleh dikatakan dia dah lame laa jugak men cf nie. aku plak user baru, yang baru na maen benda tu. mula mula aku maen tade masalah lagi , semua okay je. tapi bila dah lame lame aku tengok dia makin rpat dgn aku , aku pon tade laa syak wasangka sangat kat dia then aku pon share problem aku kat dia , nak dijadikan cite lepas je dia tau problem aku, aku citer ni pon atas kepercayaan aku kat dia. sbb kalau tgk luaran boleh laa dianggap pmpn nie mcm baek baek, then kami pon berkawan laa , citer kisah masing masing, aku tau dia rapat dgn aku mesti ade sebab , tapi aku ignore kan saje, yang penting aku cakap benda yang betul dan aku ta menipu . korang na tau ta, ape yang aku share n cita kat die, die boleh bagitau kat org len sedangkan aku sendiri ta penah rapat ngn mane mane laki dlm cf tu. huh pandai sungguh die buat plan nie. die korek rahsia kt aku then cite kat org org laen. mula nye aku syak kawan aku yg dok pantai timur sebarkan cite nie sampaikan aku ade sikit konflik ngan die, rupe nye bukan dia, rupa nye orang laen, then hari ni akhir nye aku dah tau sape yg tukang bawak cite ni. dalah citer hal aku pastu siap menambah nambah lagi. ape motif kau pun aku taktau laa. pada yang berkenaan , hari ni hari engkau, tuhan tu maha adil , ape yang kau buat kat aku satu hari nnt akan dapat balasan nye, tak gune kau tutup aurat atau semayang 5waktu padahal kau sendiri sibuk mengstalker hal org then canang sane sini.  lagi satu lenkali jangan berjanji sumpah setia ngn aku, takot nnt kau pulak termakan sumpah. aku tanak mention name sape sape, ade otak pk laaa k, mmg skunk aku diam je, aku malas na pk benda nie lagi. biar lah aku ditindas mcm nie, lame lame org akan tau hal sebenar jugak, lagipun aku dah terlebih makan garam dari kau. hidup laa kau dgn alam maya tu, and one more thing, what goes around comes around , peace bai bai.