BIG GIRL, BE COOL AND SMILE , ALWAYS LOOK WHAT YOU HAVE , NEVER LOOK WHAT YOU HAVE LOSTTT.

.: BERSILIH GANTI :.

Daisypath Anniversary tickers

.: LAGU KU UNTUKMU :.




alhamdulillahhh

salam semua, alhamdulillah, akhir nye satu beban da pun lepas , pg tadi aku menduduki ujian untuk kenaikan pangkat, alhamdulillah semuanye berjalan dengan lancar , topik yg keluar pulak boleh dikatakan 70% yang aku baca semua nye masuk, tapi na kata semua betul tu wallahualam. ape ape pon aku bersyukur sebab aku dapat jawab dengan tenang tanpe fikir masalah masalah yang tengah melanda aku skunk nie. lepas je keluar dari dewan PICC lega nye dada aku tuhan je yang tau.. ase macam na melompat je panggil mak aku.. hehehe. untuk pengetahuan korang, aku bukan laa seorang yang ulat buku, tapi aku tawakal jela dengan pengalaman dan ilmu yang aku ade. kadang kadang orang tgk aku macam maen maen atau blur, tapi sbnarnye aku seorang yang focus. jangan maen maen. haha. hmm , lepas exam nie mulenye rancang na gi holiday kat langkawi ,tapi ade masalah yang ta dapat dielakkan. terpakse cancel kan, insyallah maybe aku akan gerak sorang je kot esok atau lusaa, bukan nye ape, saje na duduk jauh dari kota kl nie. lagipun aku perlu tenangkan fikiran aku , sampai bilaa lah aku na murung , lokasi bercuti pulak maybe dekat pulau pulau kot, sebab aku sukakan air laut berbunyi. ape tah aku merepek nie. janji korang faham maksud aku okay laa tu. okay laa geng, mata aku da ngantuk nie. nanti aku rajin aku update lagi yeh.. skunk ni mood na ber FB , blogging da kureng laaa, sorry kayh geng. bukan tade mase, tapi aku malas na on lappy. sebab bye salammmmm