BIG GIRL, BE COOL AND SMILE , ALWAYS LOOK WHAT YOU HAVE , NEVER LOOK WHAT YOU HAVE LOSTTT.

.: BERSILIH GANTI :.

Daisypath Anniversary tickers

.: LAGU KU UNTUKMU :.




aku bahagia ade mereka semua :)


★♥ XiX_Ade4QuKe54h_XiX TEAM ♥★ 


mereka lah keluarga aku di CF
dengan mereka lah aku gelak ketawa ,
dengan mereka jugak la aku menitiskan air mata,
semua nye dengan mereka,
pada bulan puasa nie, kami meluangkan masa bersama,
iaitu bersahur dan berbuke puase same,
bagaikan satu keluarga walaupun semua nye jauh dimata, 
tapi ikatan cf ni telah mendekatkan hati aku dengan dorang semua,
bersyukur sangat sangat dikurniakan kawan yang sangat memahami,
satu kepala, serta menjadi orang belakang pada aku pada waktu aku memerlukan.
walaupun berbeza umur, tapi kami saling menghormati antara satu sama lain,
rupa paras ta menjadi ukuran dalam sesebuah ikatan persahabatan.
semoga persahabatan kita kekal sehingga ke akhir hayat.
belllaaaaaaaaaaa  sayang korang semua. korang semua terbaekk!

to qiss : bellaaa sayang qiss , sbb ape bellaa ucap kat cnie, coz pic qiss tade di atas, thanks qiss 4 everything :)