BIG GIRL, BE COOL AND SMILE , ALWAYS LOOK WHAT YOU HAVE , NEVER LOOK WHAT YOU HAVE LOSTTT.

.: BERSILIH GANTI :.

Daisypath Anniversary tickers

.: LAGU KU UNTUKMU :.




puasa datang lagi

selamat berpuasa pada semuaaa. puasa datang lagi . hehehee. ta sabar ase nye na menyambut raye pastu,. maybe bulan ni berbeza dgn tahun tahun yang lepas. sebab ape, biar la aku dgn dia je yang tahu. puasa tahun nie semua balek berkumpul kat uma.. semua na ase kemeriahan pakat amek cuti. aku sorg je keje sok. tapi na buat camne, tugas ttp tugas. lagipon ase nye aku sempat alek uma. kalau tade ape maybe aku kua malam sok lepas berbuke. eh lupa lak aku nak cite. haritu aku gi lepak ngan dak dak cf. hahahaha. lepak dgn dorang sampai ta sedar kul 3 pagi. macam macam la depa dok cita . sampai aku da ta tahan na gelak dah. adodoiiiiii. hahahaa. walaupun baru je lepak jap. tapi semua pakat otak masok air dah. masing masing dah ta betul. excited na cite, hahahaa. pastu aku terpakse balek. sbb jam dah kul 3. dorang semua stay ag kat s.alam sampai kul 4 ase nye. pasni maybe nak lepak ag kot. tapi tatau bile. aku plak tunggu on cal jew. ape ape ponnn thanks laa kat korang sebab naek kan semangat aku. hilang jap masalah aku walaupun ade je dugaan yang datang. insyallah aku akan cube tepis dan takan mudah percayekan orang lagi. korang semua jgn laa wsau. aku tau ni hanye sementara jew. sampai skunk lagi aku teringat nasihat atok. hahahaha. denggggg! mmg lawak sgt laa mlm tu. oke lahh geng. sampai sini jelah aku update. nnt ade mase aku update ag. takecare semuaa. bhai bhai.. salammmm

nah ni niat puase ;

"nawaitu souma godhin ‘an adaa i, fardhi syahri ramadhaana haadzihis sanati lillahi ta’aalaa"

selamat berpuasa kawan kawannn