BIG GIRL, BE COOL AND SMILE , ALWAYS LOOK WHAT YOU HAVE , NEVER LOOK WHAT YOU HAVE LOSTTT.

.: BERSILIH GANTI :.

Daisypath Anniversary tickers

.: LAGU KU UNTUKMU :.




hari jadi sayeeeeee . haha

salam semua, sorry sangat tak dapat nak update belog malam bday aku. ape ape pon now im 23years old okay. hahahahaha. dah dewasa skunk. taleh maen maen dah. actually aku pon terkejut dengan suprise dari family ngan membe membe cf semua, sangat sangat terharu. terase macam dilayan macam budak kecik pon ade. hehehe. ape ape pon aku bersyukur sangat masih ade orang n kawan kawan yang ingat nak celebrate bday aku. even kawan kawan cf tu aku baru kenal, dorang pakat ramai ramai dlm room pasang lagu bday kat aku. merah gile muke aku time uhh, hahaha anyway thankss sangat sangat guys. kekeke. malam malam sebelom bday aku, aku da dapat pon adiah .hahaha cepat kan. maseh awk. tersenyum aku weh, terbayang bayang ag sampai skunk ni . balek je dr rawang , aku dapat cal , mama suh gi kedai. die suh tapau makanan. pastu sampai sampai je umah. aku tengok sume da tido. order makanan tapi tido lak. mulaa laa aku na marah. last last aku yg makan, pastu aku masuk lam bilik layann lappy. aku pelik sorang pon dr family aku ta wish. dlm hati dah majok dh ngn dorang sume. sbb ingat dorg lupe bday aku. hehehe. pastu tgahri tadi lepas je aku anta mama g medical checkup. mama ajak gi makan kat shah alam..fav restoran akuu. hehehe , restoran tu name nye big plate, sampai sane je tengok adek beradek aku yang laen sorang sorang sampai dah. mula mula sembang laa mcm biase, ingat kan lunch sesame je, hehehe. bilaa dah kenyang makan, tibe tibe ade orang nyanyi lagu besday kat aku sambil bawak kek siap ade music bagai lagi. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! malu aku . semua dalam restoran tu nyanyi sekali. dah laa waktu lunch. sambil tiup lilin, sambil aku menangis.. ta sangke dorang pakat mcm nie.. thanks sangat sangat. baru aku faham kenape family aku buat tatau je ngn aku mlm bday tu. rupe nye ade plan di sebalek nyaa. wahahaha. aku yg majok lebih. ape ape pon aku bersyukur sangat sangat. semua orang tanye aku , niat aku tahun ni ape. sebenar nye aku na majukan diri aku lagi, na cari rezeki lebih then na beli umah sendiri. hehehehe. insyallah . doa doakanlah eaa. ade yang suh aku kawen. tapi aku target umo 25. wakakakkaa. itu saje laa guys. kat bawah ni aku ade upload pic , ini je yg sempat aku snap. kebanyakan order makanan yang same. sorry laa kalau ta clear sgt sbb pakai cam hp je. hehehee. bye guysss!


- heppy besday to me-
  nie lah die kek dari family aku. 
wlupun dorang tau aku ta suke buah kiwi.
hehehe


menu yang atas ni, mama ngan saye yang makan. 
nampak sedap kan. banyak tomato.


yang ni menu untuk abg ngn akak aku yg makan
hehehehe. sedap ouhh.


  yang ni menu abah ngn kakak ipar.
abah mmg suke makan ikan.
hehehe.


yang ni menu anak buah kesayangan aku
iti & najmie
habis kot dorang makan. 
kekekeke

-end-