BIG GIRL, BE COOL AND SMILE , ALWAYS LOOK WHAT YOU HAVE , NEVER LOOK WHAT YOU HAVE LOSTTT.

.: BERSILIH GANTI :.

Daisypath Anniversary tickers

.: LAGU KU UNTUKMU :.




back to basic

salam semuaa, sorry laa bz beberape hari nie ta dapat na update, ape ape pon dalam 2,3 hari nie banyak menda yang terjadi. so aku just cite ape yg patut secara ringkas je laa eh. lagipon mood ta mari laa geng, haritu mase lepas exam aku ingat na gi holiday , pastu ta jd lak, then plan ngan bie na pegi pantai , last minute ade hal , pastu na balek kampung kena tinggal laa pulak. adoi macam macam laaa. last last aku tgk movie , habis sume cite terbaru aku tgk. hahaha. OK, mulai dari skunk, aku kena hidup berdikari , taleh bergantung sangat kat orang laen.. dulu mase na buat pape kena tanye orang tu orang nie, sbb na jage hati and mintak pendapat, now aku kena buat keputusan sendiri. biarlaa. maybe ade hikmah benda ni jadi skunk , now aku da sedar, bile kite gembira atau hidup senang  , susah atau sedih siape yang ade di sisi kite . its normal dalam duniaa nie. aku ta kesah da korang na cakap ape , yang merase aku , yang memikul aku , yang bertanggungjawab adalah aku . pengalaman mengajar kite , skunk nie aku tunggu keputusan dari exam aku je. insyallah kalau aku berjaya, aku na mintak transfer, da lame aku ta berhijrah negeri orang, dulu mase keje nose , selalu kesane kesini. insyallah, kalau ade rezeki ade laa, aku da pasang niat kalau result aku oke, aku na bawa mama ngn abah gi mekah. and buat kenduri sikit untuk family aku, selame nie aku serahkan bab bab mcm nie kat dorang je, now aku na handle sendiri. na merase.. hehehe. okay lah geng. nak tido nie. nanti ade mase aku coret kan lagi ye.. bai bai geng.